ג'רי ג'וניור כוכבי, יזם ייחודי מקרית גת, משיק פרויקט מימון להפקת ספרי ילדים

ג'רי ג'וניור כוכבי, יזם ייחודי מקרית גת, משיק פרויקט מימון להפקת ספרי ילדים

ג'רי ג'וניור כוכבי משיק פרויקט יזמות חדש למימון הפקת שישה ספרי ילדים

תכירו את ג'רי ג'וניור כוכבי, פעיל חברתי ותושב קרית גת כבר למעלה מ-20 שנה. ג'רי הוא דמות מוכרת בקהילת האמנים המקומית, ומשלב בין תחומים רבים – החל מכתיבה, הופעות סטנדאפ, הפקת אירועים ועד להקמת קהילת אמנים בעיר. אך מעבר לכל אלו, הוא גם כותב ספרי ילדים.

בימים אלה ג'רי נמצא בעיצומו של קמפיין מימון המונים בפלטפורמת Headstart, במטרה להפיק שישה מספרי הילדים שכתב. הספרים מיועדים לילדים בגילאי גן ועד כיתה ג', וכל אחד מהם משלב בתוכו ערכים חינוכיים ומסרים חיוביים לילדים. בנוסף, האיורים בספרים יעובדו מחדש על ידי אמנים מקומיים, מה שמעניק במה לעסקים ואמנים מהאזור.

הזדמנות לתמוך בפרויקט ייחודי

הפרויקט מציע לכם הזדמנות לתמוך ולהיות חלק מהיצירה באמצעות רכישה מוקדמת של הספרים. התמיכה בפרויקט לא רק עוזרת לג'רי לכסות את עלויות ההפקה, הניקוד וההגהה של הספרים, אלא גם תורמת לקידום התרבות המקומית ונותנת במה לאמנים צעירים.

חשוב לציין שהרכישות ימומשו רק במידה ויושג יעד הגיוס במלואו, כך שכל רכישה היא קריטית להצלחת הקמפיין.

איך זה עובד?

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לקמפיין באתר Headstart דרך הלינק: https://headstart.co.il/project/80567, או לסרוק את קוד ה-QR המצורף. תוכלו לבחור מתוך מגוון אפשרויות רכישה, וכל תמיכה תסייע לג'רי להוציא את ספרי הילדים המיוחדים שלו לאור.

צרו קשר עם ג'רי: ג'רי ג'וניור כוכבי
טלפון: 054-5713006

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*