סניף חדש לביטוח הלאומי בקרית מלאכי

סניף חדש לביטוח הלאומי בקרית מלאכי

סניף הביטוח הלאומי בקרית מלאכי

חנך את המבנה החדש במעמד שר העבודה וראש העיר 

סניף הביטוח הלאומי בעיר קרית מלאכי חנך היום את משכנו החדש במעמד שר העבודה יואב בן צור, ראש עיריית קרית מלאכי אליהו זוהר, מ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי צביקה כהן ומנהלת סניף רחובות האזורי אסתר רענן.

סניף קרית מלאכי החדש נמצא במבנה רחב ידיים ובעל 2 קומות עם מרכז שירות לקוחות מרווח ונגיש, המתפרשים על פני שטח של 555 מ"ר.

העברת הסניף נעשה מתוך מחשבה על גודל האוכלוסייה, הצורך במענה סוציאלי נגיש ונוח באזור זה והזכויות המגיעות לה. הפריסה הרחבה של הסניף ייתן שירות מקיף וסיוע לציבור האזרחים לכ-28 אלף תושבים מהעיר קרית מלאכי והסביבה – אזור מועצת באר טוביה ומועצת שפיר.

בסניף יהיה ניתן לקבל במקום שירות בנושאים שונים ורחבים יותר, וביניהם – קצבאות ודמי ביטוח, הגשת בקשות לקצבאות אבטלה, מילואים, הבטחת הכנסה, סיעוד ובנוסף: מסירת והגשת מסמכים, קבלת אישורים, קוד סודי לאתר המידע האישי ועוד.

במסגרת שיפור השירותים בביטוח הלאומי, הסניף החדש ברחוב בן גוריון 1 נמצא במיקום מרכזי מאוד ברחוב ראשי בעיר, שניתן להגיע אליו בקלות בתחבורה ציבורית ובצמוד אליו חנייה בשפע וללא תשלום, הנגיש לאוכלוסייה. קבלת הקהל תתקיים בימי ראשון, שלישי וחמישי בין השעות 08:30-13:00. ניתן להזמין תור לסניף באתר הביטוח הלאומי / במוקד הטלפוני 6050* / באפליקציית My Visit. במקביל, כמעט כל השירותים אינם מצריכים הגעה למרכז השירות וניתן לקבל מידע במגוון אפיקים שמפעיל הביטוח הלאומי באופן דיגיטלי: באתר הביטוח הלאומי, בעמוד הפייסבוק, בעמוד האינסטגרם, בעמוד הטיקטוק, בערוץ הטלגרם, בערוץ הוואטסאפ ובערוץ היוטיוב.

שר העבודה, יואב בן צור: ״דווקא בזמן הזה, ישנה חשיבות של חיזוק האזור והשירות לתושבים הוא יקר ערך עבורי. המבנה החדש בקרית מלאכי נותן סיוע ומבטיח מקום חדש, מרווח, נעים ומזמין לתושבים. זה מבטא עוד שלב במעורבות הארגון ופריסת השירות של הביטוח הלאומי במרחק נגיעה מהבית. מפגישה עם עובדי הסניף שרואים בעבודתם שליחות ציבורית, אין לי ספק שהסיוע והמעורבות בקהילה יעלו שלב נוסף וייתנו מענה איכותי וטוב יותר למיצוי הזכויות של תושבי העיר והסביבה״.

ראש עיריית קרית מלאכי, אליהו זוהר: "בתקופה כל כך קשה, הביטוח הלאומי הוא שותף בעשיית הקהילה בקריית מלאכי והחלק החשוב הוא לדעת לתת שירות וסיוע למי שצריך בשעת שגרה בכלל ובשעת מלחמה בפרט וזה בדיוק מקומו של ארגון חברתי כמו הביטוח הלאומי״.

מ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי, צביקה כהן: "הביטוח הלאומי בוחן כל העת כיצד לשפר את השירות ואת הסיוע הנלווה לו. זוהי האחריות הציבורית, הממלכתית והחברתית שלנו, לסייע וללוות כל אזרח הזקוק לנו. הביטוח הלאומי נמצא בכל מקום כדי  לתת שירות ולטפל בכל הנושאים לכל אורך החיים. אנו נמשיך לפעול לטובת הנגשת השירות הן באופן מקוון והן באופן שבו נמשיך לפגוש את התושבים פנים אל פנים, לשמוע את אשר על ליבם ולהעניק להם שירות".

מנהלת סניף רחובות האזורי, אסתר רענן: "היום חנכנו בשעה טובה מבנה חדש, שירותי, וראוי. אני מאמינה שנכנסים למקום כזה, האזרח ירגיש שחושבים עליו. המעבר נוצר כחלק מהתפיסה שלנו והמדיניות של הביטוח הלאומי להפוך את מרחבי השירות בסניפים למקומות הכי מזמינים ונגישים שמעניקים את השירות הטוב ביותר לאזרח״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*