תחרות יופי ואופי לאימהות

תחרות יופי ואופי לאימהות

המתמודדות לתחרות יופי ואופי לאימהות בחזרות אינטנסיביות.
התחרות מתקיימת עשרות שנים בעולם, ובישראל זו השנה השנייה. מתחרות בה נשים עם אופי מנצח בתחרות לא יופיעו בלבוש חשוף.

הזוכה בתחרות הארצית, תתמודד בתחרות העולמית שתיערך השנה ברוסיה. כך, בשנה שעברה, המנצחת מיכל חגי מרגולין שנבחרה בתחרות הארצית, קטפה את המקום השני בעולם.

עשרות אלפי נשים הגישו מועמדות לתחרות היוקרתית. באודישנים סיפרו על עצמן, על הערכים שלהן, ועל האימהות שלהן. שמתוכן התקבלו רק 25 מתמודדות.

התחרות תתקיים ב23.9 במשכן לאומנויות באשדוד.

המפיקה הראשית מיכל יופדוב, שהחליטה להביא את התחרות גם לישראל: "המטרה שלי היא להעצים אימהות, לקדם אותן למרכז הבמה ולהראות כי אימא יכולה להיות בכל מקום ועדיין לטפח את עצמה. התחרות כל כולה על טהרת העצמה נשית. נכון שאחת מהן תזכה בתואר הנחשק ואליה יתלוו 7 זוכות נוספות, אך כולן יזכו בחוויה מטורפת הכוללת שיעורי עמידה מול קהל, הליכה על המסלול, שיעורי דוגמנות, ימי צילום, ימי גיבוש, אוכל טוב, אומנים, מנחה, משרד יחסי ציבור, סטייליסטית, כריוגרפית מקצועית, שופטים מכובדים, צוות ביוטי, צלמים, מעצבים גרפים, מפיקים, מעצבי אופנה ופרסים שיחולקו במעמד האירוע. מבחינתי כולן כבר זוכות ומלכות מעצם היותן אימהות".

יש לנו נציגות מהעיר בקטגוריית הסבתא היפה בישראל👑:
״ ענת גנון מקרית גת, בת 54. אמא לשלושה וסבתא גאה לשני נכדיי המקסימים, אימרי ונויה, שהם המתנה הגדולה ביותר בחיי. בנוסף, אני מנהלת הון אנושי בעיריית קרית גת, אחראית על כ-1,000 עובדים. אני רואה בזה שליחות—להקשיב ולעזור לאנשים, וזה ממלא אותי באנרגיות מטורפות.

אני גם שרה בחבורת זמר ייצוגית של העיר, ומאמינה שזו דרך נוספת לרגש, לחזק ולהתחזק, במיוחד בזמנים מאתגרים. אני כאן מתוך אמונה ושליחות, ומודה לאבא שבשמיים על הזכות להיות כאן הערב. תודה לכל הצוות המופלא שארגן את האירוע, ולמשתתפות—בהצלחה מכל הלב!״

אביבה גרבי, בת 58 מקרית גת. אמא לארבעה בנים מקסימים ואמא אומנה לילדה מיוחדת, וסבתא גאה לארבעה נכדים אהובים. כבר 32 שנה אני מנהלת מחלקת הבטחת הכנסה בביטוח לאומי, תפקיד שהוא שליחות עבורי.

לפני שנתיים איבדתי את בעלי היקר, ישראל, ובחרתי להמשיך קדימה עם כוחות חדשים—לומדת רפואה סינית, עושה כושר ומוצאת ריפוי פנימי. אני כאן היום כדי להזכיר לכולנו שהיופי האמיתי מגיע מהלב, ומה שמחזק אותנו הוא איך בחרנו להתמודד.

נאחל לכל המתמודדות בהצלחה בתחרות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*