קטלוג של מקלחונים שיש בו הכל – לעיצוב חדר מקלחת מושלם

קטלוג של מקלחונים שיש בו הכל – לעיצוב חדר מקלחת מושלם

המקלחון הוא מרכז חדר המקלחת, לרוב. אך הוא לא תמיד חייב להיות פיזית במרכז! ישנן דרכים שונות ומקוריות לעצב את חדר המקלחת כך שהמקלחון יעמוד באופן שיהיה נוח לכם להתנהל בחלל. הם הפכו לפופולאריים מאוד ולא בכדי, אלא מתוך שינוי בהרגלי המגורים והחיים – מעבר לדירות קטנות יותר ועוד, שדרשו פתרון פרקטי וקטן יותר. אם גם אתם מחפשים לעצב את חדר המקלחת, קטלוג של מקלחונים הוא מקום טוב להתחיל לחפש בו דגמים שונים, לפי הטעם.

פרמטרים שכדאי לבחון כשפותחים קטלוג של מקלחונים

  • גודל וצורת המקלחון לעומת החלל שלרשותכם – קטלוג של מקלחונים יציג לא רק דגמים שונים אלא גם מידות. לכן, לפני הכל כדאי למדוד את חלל חדר המקלחת הייעודי על מנת לוודא שהמקלחון החדש יתאים באופן מדויק הן מבחינת מידות והן מבחינת צורה. ישנם מקלחונים פינתיים, כאלו עם דלתות הזזה או דלתות נפתחות, ועוד. זכרו שלא כל דגם יתאים לחדר המקלחת שלכם.
  • חומרי הגלם – לרוב הבחירה הפופולארית היא זכוכית מחוסמת שמגיעה בעובי שונה ובאפשרויות גימור שונות; החל משקוף קלאסי, מט או מצופה שכבות מעוצבות להסתרת האדם שבפנים. כך או כך, חשוב לוודא שהזכוכית עומדת בתו התקן המתאים.
  • פתיחת דלת – ישנם מקלחונים עם דלת הזזה המתאימה במיוחד לחללים קטנים בהם אין מקום לפתוח דלת כלפי חוץ. דלת הזזה אינה גוזלת מקום ומקלה על השימוש במקלחון. במקביל, עדיין קיימת אופציה לדלת נפתחת, ולעתים אין צורך בדלת כלל.
  • עיצוב מדויק – כמו כל אלמנט אחר בבית ובכל חלל בפרט, חשוב שהמקלחון יתאים לעיצוב הכללי של חדר הרחצה. מקלחונים כיום מגיעים במגוון רחב של עיצובים, צבעים ודוגמאות – מגוון שיכול לשדרג מאוד את העיצוב ולהעניק מראה ייחודי.
  • מהו התקציב העומד לרשותכם? – גם מנעד המחירים של המקלחונים הוא רחב ותלוי בעיצוב, חומרי הגלם, משך ההתקנה ועוד. ההמלצה היא לבחון את התקציב שלכם לעומת קטלוג של מקלחונים בחברות וחנויות שונות.

האם ידעתם שתוכלו להתקין מקלחון גם באמבטיה? תכירו את האמבטיון; מקלחון המותקן על דפנות האמבטיה. המטרה היא לאפשר מקלחת באמבטיה באופן נוח ובעיקר בטוח, כזה שמבטיח שהרצפה תישאר נקייה ויבשה לא משנה מה. זהו פתרון ביניים נפלא למי שמתלבט בין אמבטיה ומקלחון.

בדקו היטב את הספק שלכם

ישנן חנויות ורשתות העוסקות בעיצוב חדרי מקלחת, שיציעו קטלוג של מקלחונים מגוון במחירים שונים ודגמים מעניינים. זכרו שהפרמטר החשוב ביותר בבחירת המקלחון הוא הצרכים האישיים שלכם ושל בני הבית, של החלל הקיים והאסתטיקה הכללית. מקלחון לא מדויק יהפוך כל כניסה לחדר המקלחת לאתגר לא נוח, שידרוש מכם לשים לב לכל צעד ותזוזה – בעיקר בחדרים קטנים. ודאו כי קיימת אפשרות למגוון מידות, כך שההתאמה תהיה מושלמת.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*