פעילי המחנה הממלכתי בהתנדבות בגבול הצפון

פעילי המחנה הממלכתי בהתנדבות בגבול הצפון

אמנון שינברגר, נשוי לאתי ואב לשני ילדים, הוא איש שטח מעורב מאוד ופעיל נלהב ותומך של המחנה הממלכתי. בשבוע האחרון, במסגרת פרויקט מקסים שארגנו לקט ישראל וההסתדרות, יחד עם סגן יו"ר ההסתדרות פיני קבלו ובדחיפתו של רוני גפני, יצאו כ-15 אנשים לגבול הצפון, כ-400 מטר מהגבול, על מנת לעזור לחקלאים הנהדרים שלנו בליקוט פירות.

לדבריי אמנון : "בני גנץ תמיד הדגיש את החשיבות של החקלאים באג'נדה שלו. הוא פועל ותומך בהם באופן פעיל, רואה בהם עמוד תווך של החברה הישראלית והכלכלה המקומית. החקלאים עומדים בפני אתגרים רבים, והמצב הקשה שבו נמצאים חקלאי הצפון דורש סיוע ותמיכה מתמשכת. " הפרויקט הזה הוא דוגמה למעורבות הפעילה של תומכיו של בני גנץ, בראשות אמנון  וחבריו, שמוכנים להתגייס ולעזור במעשים ולא רק במילים.

 

אמנון וחבריו יצאו בבוקר השכם לצפון, מצוידים במוטיבציה גבוהה ורצון לעזור. במהלך היום הם עבדו יחד עם החקלאים בליקוט פירות, והרגישו את הקשר הישיר עם האדמה והאנשים שמגדלים את התוצרת החקלאית שלנו. החקלאים הביעו שמחה והכרת תודה על העזרה, שסייעה להם להקל מעט מהעומס הרב שהם חווים.

לאחר יום העבודה המפרך, הקבוצה עצרה לאכול במסעדה מקומית. במקרה, לידם ישבה קבוצה של אנשים שגם הם תומכים נלהבים של בני גנץ. המפגש הבלתי צפוי הפך לשיחה מרגשת על התמיכה וההערכה הרבה שהם חשים כלפי בני גנץ ועל החשיבות של פעולות כמו אלו של אמנון וחבריו. זה היה רגע מחמם לב שהראה את החיבור והקהילתיות שמובילים את תומכי בני גנץ.
אמנון

, פעיל ותומך של בני גנץ, יחד עם חבריו, הראה איך ניתן לעזור ולהשפיע בצורה חיובית על חייהם של חקלאי הצפון. הפרויקט שהוביל סגן יו"ר ההסתדרות פיני קבלו, בדחיפתו של רוני גפני, היה הצלחה גדולה והוכיח שוב את החשיבות של התמיכה והמעורבות בחברה הישראלית. החקלאים, שבלעדיהם לא היה לנו את התוצרת המקומית, זכו לרגע של הקלה ועידוד, ואמנון וחבריו זכו לרגעי סיפוק וגאווה על עשייתם המבורכת.

קרדיט תמונות: אמנון שינברגר

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*