הגדלת ישבן ועיצוב ישבן – להיראות הכי טוב שאפשר

הגדלת ישבן ועיצוב ישבן – להיראות הכי טוב שאפשר

להיראות טוב ולהרגיש טוב הולכים ביחד. מי שחווה אי-נוחות וחוסר השלמה עם מראה הגוף שלו (או שלה) לא חייב לקבל את אי הנוחות הזו כגזירת שמיים. לא לחינם התפתחו עם השנים טכנולוגיות ליצירת שינוי במראה שלנו. הרצון ועימו היכולת להשפיע על איך אנו נראים מתבטאים בהכל, ובכל מקום. בבגדים שאנו לובשים, באיפור שאנו משתמשים, בעגילים, בקעקועים, וכיום, כאשר הטכנולוגיה מאפשרת לנו, גם בהליכים של כירורגייה פלסטית. כיום כמו שאפשר לנתח את האף, לעבות את השפתיים ולהרים את החזה, אפשר גם לבצע הגדלת ישבן, כדי לזכות בישבן המושלם.

לא כולנו נולדנו עם ישבן ברזילאי. חלקנו, מה לעשות, צריכים להשקיע בשביל לזכות בישבן מושלם. יש כאלו שמספיק להם אימוני כושר חזקים כדי לבנות ישבן מעוצב ויפה. אבל לא לכולנו את אותה הגנטיקה ואת אותן היכולות. איזה מזל שיש מי שיכול לעזור לנו עם השגת המטרה שלנו גם אם לא נולדנו כך.

אז מה חשוב לדעת על הגדלת הישבן?

נתחיל מזה שכל אדם שיכול, מבחינה בריאותית, לעבור הרדמה מלאה והליך כירורגי (ויש אנשים שמנועים מכך) יכול בתיאוריה לבצע הליך של הגדלת הישבן. ישנן שיטות שונות לביצוע הגדלת הישבן, ולא כל שיטה מתאימה לכל אדם. לכן אם הגעתם למישהו שמבצע רק שיטה אחת, כנראה שאתם לא במקום הנכון, וכדאי להתקדם הלאה ולגשת רק למנתח הבקיא במגוון השיטות, כדי שהוא יוכל להתאים את השיטה הנכונה אליכם באופן אישי.

לפניכן מספר שיטות לביצוע הגדלת הישבן:

  • השיטה האידיאלית להגדלת הישבן היא על ידי שימוש בשומן שנשאב ממקומות אחרים בגוף שלכם. הסיבות לכך ששיטה זו היא הנבחרת, במידת האפשר כמובן, רבות מאוד. אח מהן היא שהשיטה של שימוש בשומן שלכם מאפשרת אחוזי ההצלחה גבוהים במיוחד. בנוסף שיטה זו מציעה יתרון של סילוק שומן מיותר מאזורים אחרים, ובעצם עיצוב הגוף כולו.
  • השימוש בשתלי סיליקון להגדלת ישבן גם הוא מאוד נפוץ, שכן לא בכל המקרים יש די שומן לשאוב ממקומות אחרים בגוף לצורך עיצוב הישבן, בעיקר במקרים בהם המטופל מבקש הגדלה משמעותית יותר בנפח וגודל הישבן. או אז יחדיר המנתח שתל סיליקון בהתאמה לגודל ולצורה (עגול או אגסי) שמתאימה למראה שהמטופל מבקש לעצמו, וזאת דרך חתך נסתר.
  • שיטה נוספת להגדלת הישבן היא תוך שימוש בחומר אשר, כמו השומן, גם הוא לא זר לגופנו, והוא החומצה ההיאלורונית. הליך זה נחשב לפשוט ביותר, שכן הוא כולל בסה"כ הזרקה של החומצה לאזור הישבן, והמתנה שהחומצה תעשה את שלה. תכונתה הטבעית של אגירת נוזלים גורמת ליצירת מראה ישבן בריא יותר, עגול יותר ונאה יותר, בעצם מה שמחפשים רוב מי שמגיעים לבקש הגדלת ישבן.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*