אגם ברגר מציינת יום הולדת 20 בשבי חמאס

אגם ברגר מציינת יום הולדת 20 בשבי חמאס

אגם ברגר, התצפיתנית החטופה שנמצאת בשבי חמאס מזה כ-11 חודשים, מציינת את יום הולדתה ה-20 בסיטואציה שאף אחד לא דמיין. היא נחטפה ממוצב נחל עוז ב-7 באוקטובר 2023, ימים ספורים לאחר שהחלה את שירותה הצבאי, והפכה לסמל במאבק להחזרת החטופים. באירועים לציון יום הולדתה, התקיימו תפילות ואירועי תרבות, כאשר קהלים רחבים התכנסו למען שחרורה ולמען יתר החטופים.

מירב ברגר, אמה של אגם ברגר, כתבה לה ברכה מרגשת ליום הולדתה ה-20, הצוין בזמן שהיא בשבי חמאס. בברכה שלה, מירב מדברת על הכוח העצום של אגם להאיר עולמות גם מתוך החשיכה והכאב של השבי. היא מזכירה מכתב שאגם כתבה ביומנה, בו ציינה שהיא רוצה לשנות משהו חשוב בעולם, ומספרת איך אגם אכן מצליחה לשנות סדרי עולם, לאחד לבבות ולעורר אנשים רבים לפעול למען החטופים.

הברכה מבטאת את החיבור העמוק בין האם לבתה, כשהיא כותבת: "את אמנם רחוקה וחסרה, אבל כל כך קרובה אלי". מירב מסיימת במילים מלאות תקווה שהבת תשוב הביתה בקרוב, ומבקשת מאגם להישאר באמונה שהגאולה קרובה​

משפחתה של אגם, לצד בני משפחות חטופים נוספים, קוראת לכל עם ישראל להמשיך ולפעול למען החזרתם הביתה של כל השבויים. כחלק מהאירועים שהתקיימו לציון יום הולדתה, ניגנו בכינור מיוחד ששרד את השואה ונכתב עליו מסר להשבת החטופים, כאקט סימבולי שמחבר בין הדורות והשברים שחוותה האומה.

קרדיט תמונה: אמנון שינברגר

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*