הגרלת "דירה בהנחה" נפתחה: 4,633 דירות יוגרלו במסגרת הסבב השביעי

אילוסטרציה (ai)

אילוסטרציה (ai)

שר הבינוי והשיכון הכריז על פתיחת טקס ההגרלה בסבב השביעי של תכנית "דירה בהנחה". במסגרת התכנית, יוגרלו 4,633 דירות בין כ-101 אלף משקי בית שהתמודדו בהגרלה. תוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים בימים הקרובים.

מהי תכנית "דירה בהנחה"?

תכנית "דירה בהנחה" היא חלק מתכנית הדיור למשתכן, שמטרתה להקל על רוכשי דירות ראשונים ולסייע להם להגיע לדירה משלהם במחירים מוזלים. התכנית מיועדת לזכאים, שהם לרוב זוגות צעירים, רווקים מעל גיל 35 ומשפחות חד-הוריות שאין ברשותם דירה.

פרטי ההגרלה בסבב השביעי

  • מספר הדירות: 4,633
  • מספר המשתתפים: כ-101 אלף משקי בית
  • ערים משתתפות: הדירות המוגרלות ממוקמות במגוון יישובים ברחבי הארץ, עם דגש על אזורי ביקוש גבוהים.

תהליך ההגרלה

ההגרלה מתבצעת באופן ממוחשב והזוכים נבחרים בצורה אקראית מתוך כלל המשתתפים שנרשמו להגרלה. כל זכאי שנרשם להגרלה מקבל מספר ייחודי ובאמצעותו מתבצעת הבחירה. תוצאות ההגרלה יימסרו לזוכים בימים הקרובים. כל זכאי שזכה בהגרלה יקבל הודעה רשמית ממשרד הבינוי והשיכון, שתכלול פרטים מלאים על הדירה שזכה בה ועל המשך התהליך לקראת רכישת הדירה.

במהלך טקס ההגרלה, שר הבינוי והשיכון אמר: "פתיחת הסבב השביעי של תכנית 'דירה בהנחה' היא צעד חשוב נוסף במאמץ שלנו להקל על רוכשי הדירות בישראל. אנו גאים להציע ל-4,633 משפחות את ההזדמנות לרכוש דירה במחיר בר השגה, ומקווים שהתכנית תמשיך לסייע לעוד ועוד משפחות להשיג את בית חלומותיהם."

הגרלת "דירה בהנחה" בסבב השביעי היא הזדמנות מצוינת לאלפי משפחות לזכות בדירה במחיר מוזל ולשפר את איכות חייהם. ההודעות לזוכים יימסרו בקרוב, ואנו מאחלים לכל המשתתפים הצלחה רבה ומקווים לראות עוד רבים מהם מגשימים את חלום הדירה בשבועות הקרובים.

להרשמה: אתר ההרשמה להגרלות "דירה בהנחה" (moch.gov.il)

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*